האם שיער ארוך נופל יותר משיער קצר?

האם שיער ארוך נופל יותר משיער קצר? למעשה, רבים באמת חושבים כך. לעיתים קרובות, במיוחד אצל גברים, עולה דאגה לגבי נשירת שיער וקרחת אפשרית, כאשר הם מגלים יותר מדי שיער על הכרית או אחרי מקלחת. תסמינים אלה גורמים לרבים להתעניין בעלות של השתלת שיער בטורקיה. אבל האם הדעה הרווחת, ששיער ארוך יותר נוטה לנשירה, נכונה?

חשוב לדעת, לפני שעוברים כל טיפול, יש להתייעץ עם מומחה ולקבוע את הסיבות האמיתיות לנשירת השיער. העניין הוא שיש לדאוג יותר לאורח החיים או לתסרוקת שלנו, מאשר לאורך השיער. בואו נברר למה.

האם אורך השיער משפיע על עוצמת הנשירה?

האם שיער ארוך יותר נוטה לנשירה מאשר שיער קצר? למה שיער ארוך נופל? באינטרנט ובקרב האנשים ישנם רבים מיתוסים הקשורים לנשירת שיער וקרחת. ללא ספק, זהו אחד מהמיתוסים הללו. אין הוכחה מדעית מוצקה שקיים קשר בין אורך השיער לנשירת שיער. למעשה, הסיבות לקרחת קשורות יותר לגורמים פנימיים, כולל המורשת הגנטית שלנו.

כאשר אנו מתמודדים עם בעיה זו, עלינו לשקול עובדה אחת: נשירת השיער מתרחשת לא לאורך כל השערה, אלא בשורשה, בפפילת השיער, הנמצאת בעור. גורמים פנימיים כמו לחץ, שינויים הורמונליים בגופנו, מחלות, תזונה לקויה ובמיוחד גורמים גנטיים יכולים להשפיע על נשירת השיער. שורשי השיער לא יחלשו רק בגלל שהשיער ארוך!

אתם יכולים לשאול: "בסדר, אבל אז למה שיער קצר נראה חזק יותר?". למעשה, כאשר אנו מסתפרים, אנו חותכים את החלק של השיער המושפע יותר מגורמים חיצוניים, ומשאירים את החלק המוגן והצעיר יותר של השיער. לכן, זה לגמרי הגיוני ששיער שנספר יראה בריא יותר. אבל אורך השיער אינו קשור למצב ולבריאות השורשים או הפפילות.

אז למה שיער ארוך נופל כל כך הרבה?

למה שיער ארוך נופל יותר, או זה רק נראה כך? ישנם סיבות שיכולות לגרום לנשירת שיער אצל אנשים עם שיער ארוך. אבל זה קורה מסיבות שאינן קשורות לאורך השיער. לדוגמה, שיער ארוך שוקל יותר, יכול להתפתל בקלות יותר, ולכן הוא נמשך בקלות יותר בעת פירוק הקשרים. אבל זה לא אומר שיש לכם בעיה של אלופציה.

גורם נוסף, שיכול להיות מאוד חשוב בהסבר על נשירת שיער אצל גברים או נשים עם שיער ארוך, הוא סגנון התסרוקת. אנשים עם שיער ארוך לעיתים קרובות משתמשים בתסרוקות אגרסיביות, מתוחות עם קיבוע שיער, כמו צמות, קוקות, זנבות, בונים, דרדסים. זה גורם למתח רב בשיער, שיכול לגרום לנזק לשורשי השיער אם נושאים תסרוקות כאלו לאורך זמן. בסופו של דבר, תסרוקות כאלו לעיתים קרובות גורמות לנזק לפוליקולים ואף לאלופציה טרקציונית.

מה אני יכול לעשות כדי להציל את השיער שלי?

למרות שלעיתים קרובות אנו לא מייחסים לזה חשיבות רבה, שיער ארוך בדרך כלל דורש יותר טיפול. תפקיד חשוב מאוד ממלאות הרגלי חיים בריאים, כמו: פעילות גופנית קבועה, הימנעות מעישון טבק, אלכוהול ולחץ, שינה טובה, תזונה מאוזנת, אי שימוש יתר בצבעים או בספריי לשיער. במיוחד חשובה היגיינה נכונה של הראש והשיער! יש לשטוף את הראש כל 2 או 3 ימים ולהשתמש במרכך טוב לשיער. אלה הם ההמלצות המרכזיות לשמירה על שיערנו במצב בריא.

אז, האם שיער ארוך נופל יותר משיער קצר? התשובה היא לא, אבל אל תשכחו לדאוג תמיד לשיער שלכם. אם אתם מבחינים בנשירת שיער חריגה, עליכם לפנות לייעוץ מקצועי. ב-Clinicana יש לנו את האפשרויות החדשניות ביותר ומומחים מנוסים, שימצאו את הפתרון הטוב ביותר לבעיות השיער שלכם. תוצאות מעולות של המטופלים שלנו זמינות לצפייה, בביקורות על השתלת שיער בטורקיה. פנו אלינו לייעוץ אונליין חינם ונשמח לענות!

תוכן עניינים

עוד כתבות על השתלת שיער

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *