השתלת שפם בטורקיה

אצלינו תקבלו את ההמלצות הכי בטוחות לרופאים הכי אמינים

המחשבה הראשונה שחולפת בראש כשאומרים "השתלת שיער" היא השתלת שיער ראש. אבל למעשה, בדיוק כמו שאפשר לשתול שיער בקרקפת ולזכות לשיער שופע, כך גם אפשר לשתול שיער במקומות אחרים בגוף שזקוקים לחיזוק – כמו למשל בשפם.

מה זו השתלת שפם?

לשפם – ואיתו גם לזקן – יש אפקט חזק על ניראות של גבר, שמשדר סטייל וגבריות. לצערנו, לא כל הגברים מצליחים לגדל שפם לתפארת, לרוב מסיבות שקשורות בגנים, או לחילופין בשל תאונות או צלקות. במקרים כאלו, מומלץ לפנות להשתלת שפם – תהליך פשוט, מהיר ולא חודרני, שבסופו תזכו לשפם כפי שתמיד חלמתם!

השתלת שפם בטורקיה – לפני ואחרי

תהליך השתלת שפם בטורקיה

תהליך של השתלת שפם דומה מאוד לתהליך של השתלת שיער ראש. שיטת ההשתלה דומה – נגיע לזה עוד מעט – כאשר ההבדל העיקרי הוא שההשתלה מתבצעת בפנים, ולכן התהליך צריך להיות יותר זהיר, עדין וקפדני, שכן אף אחד לא רוצה צלקת בפנים. הבדל נוסף הוא זמן ההשתלה – כיוון ומדובר באזור קטן מאוד בפנים, תוך שעתיים-שלוש כבר תהיו אחרי זה. 

 

השלב הראשון הוא שלב התכנון, במהלכו מתכננים מהיכן יילקחו זקיקי השיער, ובאיזו צורה יושתלו, בהתאם למבנה הפנים ולתוצאה הרצויה. לאחר מכן, מתחיל שלב ההשתלה בהתאם לשיטת ההשתלה:

  • ראשית, מבצעים הרדמה מקומית באזור השפם. בזכות ההרדמה, התהליך כולו נטול כאבים.
  • בשיטת FUE ו-DHI קוצרים את זקיקי השיערה מהאזור התורם, לרוב מדובר על אזור אחורי הראש. את הזקיקים קוצרים באמצעות להבים זעירים, ומניחים אותם בתמיסה ששומרת עליהם. אם מדוברת על השיטה המיושנת יותר FUT, חותכים חתיכה שלמה מאזור הראש האחורי, וממנה קוצרים את הזקיקים – שימו לב, שיטה זו גורמת לצלקות.
  • בשלב הבא פותחים את ערוצי ההשתלה בשפם באמצעות להב זעירה. פותחים ערוץ השתלה כמספר הזקיקים ששותלים. אם מדובר על שיטת DHI, מוותרים על שלב פתיחת הערוצים.
  • בשלב האחרון שותלים את הזקיקים בערוצים שפתחנו, וחובשים את האזור. בשיטת DHI, פותחים את הערוצים ושותלים את הזקיקים באותו השלב – השיטה עושה שימוש בכלי דמוי עט אליו מזינים את הזקיק, וה'עט' פותח את הערוץ ושותל את הזקיק באותה נשימה.

תופעות לוואי של השתלת שפם

תופעות לוואי מקומיות עלולות להתרחש לאחר השתלה, כמו נפיחות, אדמומיות, גירוד ורגישות באזור, ולרוב נעלמות כעבור מספר ימים ועד שבוע. אם הן לא נעלמות ואף מחמירות, יש לגשת לרופא. שימו לב – הימנעו מלגעת באזור, שכן נגיעה יכולה לפגום בהטמעת הזקיקים! כמו בכל ניתוח, יש סיכון לזיהום או דלקת, ובמקרה של סיבוך שכזה (שנחשב נדיר) חשוב לפנות לרופא.

 

מבחינת החלמה, תוכלו לשוב לשגרה כבר למחרת היום, כאשר הרופא ינחה אתכם כיצד לטפל בשפם ובאזור התורם בימים הראשונים. ייתכנו הגבלות נוספות, כמו הימנעות מהזעה ומעישון לתקופה מסוימת. 

 

במהלך עשרת הימים הראשונים, אזור החתכים יגליד וינשור. כעבור כשבועיים, השערות המושתלות ינשרו גם הן – אל דאגה, זה טבעי לחלוטין! מכאן מתחיל תהליך חדש, שייקח מספר חודשים, במהלכו שיערות חדשות יתחילו לצמוח ותוכלו להגיד שלום לשפם החדש שלכם. 

הדבר החשוב ביותר בהשתלת שפם

שפם הוא בולט מאוד – הוא על הפנים שלו, ממש במרכזם, ואי אפשר להתעלם ממנו! לכן, ניתוח כושל יגרום לשפם להיראות מלאכותי, לא יפה ופשוט לא מתאים למבנה הפנים. אנחנו אומרים את כל זה כדי להדגיש את החשיבות בבחירת רופא מומחה להשתלת שפם, שגם שייך לאיגוד השתלת השיער.

חשוב לבחור ברופא מיומן, מקצועי, שביצע השתלת שפם פעמים רבות, ואחרי שראיתם תמונות של 'לפני' ו-'אחרי'. רופא מקצועי ומיומן ידע כיצד לשתול את השפם בצורה המתאימה לפנים, כיצד לפזר את הזקיקים בצורה אופטימלית, יבצע השתלה בזווית הנכונה כדי ליצור מראה טבעי ככל האפשר וכדי לוודא שההשתלה תיעשה בצורה מאוזנת בצד ימין ובצד שמאל. כמו כן, רופא מקצועי יתאם אתכם ציפיות ויגיד לכם בדיוק איך אתם הולכים לצאת מהתהליך.

רופא מקצועי גם לא יוליך אתכם שולל – אם אתם יודעים בדיוק כיצד אתם רוצים שהשפם ייראה, אבל הרופא מבין שהשפם הזה לא מתאים למבנה הפנים שלכם, הוא יגיד לכם ויציע אפשרות מתאימה יותר – הוא כנראה מבין יותר מכם, וידע לכוון אתכם לכיוון הנכון והמתאים ביותר.  

מי יכול לעשות השתלת שפם?

השתלת שפם מתאימה לכל גבר שהוא בסך הכל בריא, ושיש לו מספיק שיער באזור התורם (לרוב, אחורי הראש) כדי לתרום לאזור השפם. כמובן, ההשתלה אידיאלית עבור גבר שאינו מצליח לגדל שפם בעצמו, או מצליח לגדל שפם דליל בלבד או שפם שאינו מאוזן. כמובן, מעבר לקריטריונים הנ"ל, חשוב ללכת לייעוץ אצל רופא מומחה ולוודא שאתם אכן יכולים לבצע השתלה. 

האם לעשות השתלת שפם דווקא בטורקיה?

אם החלטתם לעשות השתלת שפם, אנחנו ממליצים לברר על השתלת שפם בטורקיה. בטורקיה נמצאים הרופאים המקצועיים והמנוסים ביותר (טורקיה היא ממש מעצמה בכל הנוגע להשתלת שיער), וכשמוסיפים לניסיון גם את המחירים הנמוכים, בעיקר בהשוואה לישראל היקרה וחסרת הניסיון, מקבלים את המקום האידיאלי לביצוע השתלות שיער מכל סוג.

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:

שירותים נוספים

תמיד חלמת על זקן שופע? לצערנו, לא תמיד הגנים מאפשרים זאת. עם השתלת זקן תוכלו לעבור תהליך מהיר, נטול כאבים ועם החלמה מהירה, בסופו תזכו לזקן מרשים כמו שתמיד רציתם!

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.