השתלת שיער בגבות בטורקיה

אצלינו תקבלו את ההמלצות הכי בטוחות לרופאים הכי אמינים

גבות הן חלק בולט בפנים שלנו, ויש להן תפקיד חשוב במראה הפנים, בהבעות הפנים ובמסגור שלהן. גבות דלילות – כתוצאה ממריטה מסיבית לאורך השנים, או כתוצאה מהתקרחות, גיל, צלקות, כימותרפיה וכוויות – יוצרות תסכול אצל נשים רבות, שמחפשות דרכים שונות למלא אותן, לרוב באמצעות איפור זמני או קבוע. אבל יש טיפול מנצח אחד לגבות דלילות או מצולקות – השתלת גבות.

מה זו השתלת גבות?

השתלת גבות היא תהליך קוסמטי, הדומה להשתלה של שיער ראש. בתהליך זה, קוצרים זקיקי שיער ממיקום אחר (לרוב, מהאזור שמעל האוזניים או אחורי הראש), ומבצעים השתלה באזור הגבות כדי לעבות אותן ולמלא אותן בצורה טבעית ככל האפשר.

השתלת גבות בטורקיה

תהליך השתלת גבות בטורקיה

בשלב ראשון מתבצע שלב ההיכרות, הייעוץ הראשוני והתכנון. השלב הזה הוא שלב חשוב מאוד ועליכם לקחת אותו בכובד ראש – בשלב הזה מתכננים כיצד יושתלו זקיקי השיערה ואיך יראו הגבות בסוף התהליך, במטרה ליצור מראה טבעי ונכון למבנה הפנים. מכיוון ואזור הגבות הוא אזור קטן, רגיש ועדין, כל שיערה ששותלים צריכה להיות בדיוק בזווית הנכונה, בצפיפות המתאימה ובכיוון הנכון כדי ליצור את התוצאות הטבעיות. כדי לעבור את השלב הזה בהצלחה, חשוב לבחור ברופא מנוסה, מדויק ומומלץ, ששייך לאיגוד השתלת השיער ויודע בדיוק מה הוא עושה. 

לאחר שלב זה מגיעים לניתוח. ראשית, מתבצעת הרדמה מקומית באזור הגבות ובאזור התורם, כך שהתהליך כולו אינו כואב. לאחר מכן, המנתח יבצע חתכים קטנטנים באמצעות להב זעירה להוצאת הזקיקים (בין 50-350 לגבה, תלוי במצב ובתוצאה הסופית) מהאזור התורם. בשלב הבא, המנתח יפתח ערוצי השתלה (בשיטת FUE), באמצעות להבים זעירים, ויניח זקיק שיערה בתוך כל ערוץ שכזה – כמו בית חדש לשיערה. ניתן לפנות גם לטכניקת DHI, שמייתרת את שלב פתיחת הערוצים, ועושה שימוש בכלי דמוי עט אליו מזינים את זקיקי השיערה ומחדירים אותה לאזור הרצוי. 

התהליך כולו נמשך שעתיים-שלוש, והוא תהליך מדויק ועדין. כמו שכבר הזכרנו, חשוב לבחור ברופא עם ניסיון רב, שידע לשתול את השיערות בזווית מדויקת ובכיוון הנכון כדי לדמות את מראה השיער הטבעי וכדי ליצור את התוצאות הטובות ביותר.

יתרונות וחסרונות של השתלת גבות

היתרון הגדול ביותר הוא התוצאה הטבעית. ברגע שבוחרים בשיטה מתקדמת וברופא מנוסה, אפשר ליצור תוצאה מדהימה וטבעית בגבות, שיהפכו מלאות ויצמחו בצורה המתאימה לפנים, וסוף סוף תוכלו להיפטר מכל האיפור שנועד לעבות את הגבה. אסור לשכוח שאנחנו מבצעים השתלה עם השיער שלנו ולכן השיער טבעי באופן אוטומטי. למעשה, זו השיטה היחידה המאפשרת יצירת מראה קבוע ותלת-מימדי (לעומת מייקרו-בילדינג, שיטה שיוצרת מראה פחות טבעי ונוטה לדהות עם הזמן). כמו כן, התוצאה קבועה והיא למעשה לכל החיים. 

בגזרת החסרונות, אפשר למצוא את המחיר של הטיפול (לכן מומלץ לבחור בהשתלת שיער בגבות בטורקיה, שם המחיר זול והרופאים מנוסים יותר). כמו כן, חשוב לדעת שלא תצאו מהקליניקה עם גבות חדשות – אחרי הניתוח יש להמתין מספר חודשים עד שהזקיקים ייטמעו בביתם החדש ויצמיחו שיער. לבסוף, תצטרכו לגזור את שיער הגבה החדש מפעם לפעם; כיוון ומדובר על שיערות שאמורות היו לצמוח בראש ולא בגבה, הן יהיו ארוכות יותר. 

חיסרון נוסף עלול לקרות במידה והזקיקים לא ייטמעו בגבה ומכאן שלא יצמיחו שיער חדש, כך שתצטרכו לבצע השתלה נוספת; אפשר להימנע מהחיסרון הזה בבחירה ברופא מנוסה ובקליניקה איכותית!

תהליך ההחלמה מהשתלת גבות

ההחלמה מהשתלת גבות היא קלה ומהירה. ביום הראשון אתם עלולים לחוות מעט כאב, כשההרדמה תפוג. יכול להיות שתחוו קצת אדמומיות, גירוד ונפיחות באזור, תופעות שכולן אמורות להיעלם תוך מספר ימים (אם לא, זה הזמן לגשת לרופא). כמו כן, בימים הראשונים אזור הגבות מגליד, וחשוב לא לגעת באזור כדי לא לפגוע בתהליך! מבחינת הגבלות, ישנן הגבלות שאולי יחולו עליכם לתקופה של עד שלושה שבועות – כמו למשל להימנע מהזעה (ולכן מפעילות ספורטיבית).

 

כעבור מספר שבועות השיער המושתל ינשור – זה בסדר גמור! מכאן, במהלך החודשים הבאים השיער החדש יתחיל לצמוח, עד שתקבלו את הגבות החדשות שלכם, לרוב עד שנה מיום הטיפול!

השתלת שיער בגבות או מייקרובילדינג?

בעוד השתלת שיער ממלאה את הגבות בשיער הטבעי שלכם, מייקרו-בילדינג היא שיטה אחרת, סוג של קעקוע של הגבות באמצעות פיגמנטציה באזור הגבה. מייקרו-בילדינג היא שיטה הרבה יותר זולה, אך יש לה חסרונות – למשל, יש צורך בטיפולי תחזוקה, אחרת התוצאה דוהה עם הזמן; כמו כן, התהליך עלול לגרום נזק לזקיקי השיער בגבה, וכן הוא איטי יותר ומספק תוצאה מלאכותית יותר.

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:

שירותים נוספים

תמיד חלמת על זקן שופע? לצערנו, לא תמיד הגנים מאפשרים זאת. עם השתלת זקן תוכלו לעבור תהליך מהיר, נטול כאבים ועם החלמה מהירה, בסופו תזכו לזקן מרשים כמו שתמיד רציתם!

שפם משדר סטייל וגבריות, אך לא כולם מצליחים לגדל שפם לתפארת. השתלת שפם היא תהליך פשוט, מהיר ולא חודרני, המיועד לגברים שאינם מצליחים לגדל שפם (בשל גנים, תאונות או צלקות).

לגבות תפקיד מהותי במראה הפנים ובהבעותיהן, וגבות דלילות יוצרות תסכול רב אצל נשים. באמצעות הליך קוסמטי מהיר וחד פעמי של השתלת גבות, תוכלו להנות מגבות עבות ומלאות לכל החיים!