השתלת שיער בזמן קורונה, מה צריך לדעת?

הקורונה סגרה את השמיים והפכה את השתלת השיער בטורקיה למאתגרת בהחלט, כשהעתיד לוט בערפל ולא ממש ברור מתי יהיה אפשר לטוס בחופשיות לטורקיה ולבצע את ההשתלה.

אין לנו תשובות חד משמעיות עבורכם, שכן המדיניות בשתי המדינות – ישראל וטורקיה – משתנות כל הזמן, אך כן יש לנו כמה טיפים חשובים לפני שאתם בוחרים את הקליניקה, ומה חשוב לבדוק לפני שקונים כרטיס טיסה. 

השתלת שיער בטורקיה בזמן קורונה - יש להתעדכן כל הזמן!

המדיניות משתנה כל הזמן, ולכן קשה לתת תמונת מצב ברורה לגבי המצב בטורקיה ובישראל. לכן, יש ליצור קשר עם הקליניקה הרצויה, ולבדוק את המדיניות. כמובן, יש לתת את הדעת גם למדיניות הטיסות בישראל; האם מותר לטוס לטורקיה? האם יש צורך לבצע בדיקה קודם? האם תצטרכו להיות בבידוד בטורקיה או אחר כך בישראל? האם הקליניקות בטורקיה בכלל פתוחות? כל השאלות האלו הן שאלות חשובות, שיש לענות עליהן לפני שאתם מחליטים לרכוש כרטיס טיסה ולטוס! 

קליניקה ששומרת על הכללים

כשאתם בוחרים קליניקה להשתלת שיער, חשוב לבחור בקליניקה שמטמיעה שינויים לפי מדיניות הקורונה – הקליניקה צריכה לעבור חיטוי כמה פעמים ביום, וכך גם רכבי ההסעה וכלי העבודה. כל הנוכחים צריכים לעטות מסכות, וכן חום נבדק בכניסה לקליניקה. ישנן קליניקות שמבצעות בדיקת קורונה לכל מטופל שמגיע לקליניקה, וכן הרופאים ועובדי הקליניקה מבצעים בדיקות באופן תדיר. הפרוצדורות האלו יבטיחו שתעברו את כל התהליך בשלום, בלי לחלות בקורונה! 

עלייה בביקוש להשתלת שיער בישראל

בעקבות סגירת השמיים והאתגר לטוס, הרבה אנשים בוחרים לבצע את השתלת השיער בישראל, בשנים 2020-2021 הייתה עלייה דרמטית בביקוש לטיפולי השתלה בישראל. אך חשוב לנו לציין שני פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון כשחושבים על השתלת שיער בישראל: הראשון הוא המחיר; בישראל המחיר יקר באופן משמעותי מהמחיר שאפשר לקבל מהשכנה בטורקיה. הפרמטר השני הוא הניסיון; טורקיה נחשבת למעצמה בתחום השתלות השיער, אפשר למצוא באיסטנבול בלבד כמה מאות קליניקות, והרופאים הם מומחים עם ניסיון רב שנים וחברים באיגוד השתלת השיער. זאת לעומת ישראל, בה תחום השתלת השיער נחשב לתחום נישתי ולא מאוד מבוקש. 

 

כשמחברים את שני הפרמטרים האלו יחד – מחיר וניסיון – אפשר להבין למה כדאי לבצע בכל זאת את ההשתלה בטורקיה, ואם כרגע לא ניתן לטוס, מומלץ לחכות מעט עד שהשמיים ייפתחו.

עוד כתבות על השתלת שיער