סובלים מקרחת? הכירו את הפיתרון החדשני: השתלת שיער קעקוע

סובלים מאובדן שיער, נשירה והתקרחות, אבל לא בטוחים שאתם מעוניינים בהשתלת שיער? אם שמעתם על "מייקרו-בילדינג" ליצירת הדמיית גבות, כדאי שתדעו שאת הטכניקה הזו ניתן ליישם גם על הקרקפת! 

התהליך הזה נקרא הדמיית שיער (מייקרו-פיגמנטיישן, SPM), והוא יוצר אשליה של שיער מלא יותר, במקרים של נשירה או של דלילות בשיער. בתהליך של הדמיית שיער בקרקפת, אנחנו למעשה מקעקעים שיער עם מכשיר קעקוע אלקטרוני.

תהליך הדמיית שיער בקעקוע

הטכניקה הזו פועלת בצורה מתוחכמת: במהלך הטיפול מקעקעים נקודות זעירות, בשכבות ובגוונים הרצויים, ולמעשה מעתיקים את מראה הצל על הקרקפת, ויוצרים מראה טבעי של עומק והגדרה של קו השיער באמצעות החדרה של צבע עם מחט זעירה. הנקודות האלו מתמזגות לחלוטין בגוון העור, ויוצרות מראה של שיער לכל דבר. 

אבל רגע לפני שמגיעים לשלב הזה, יש להיפגש עם המקעקע ולהתרשם מהעבודות הקודמות שלו. כדאי להגיע לייעוץ עם המקעקע, במהלכו הוא יכין אתכם תהליך, וכן יתאם ציפיות לתוצאה הסופית. 

התהליך מתאים לכל מי שסובל משיער דליל ונושר, איבד שיער כתוצאה מהתקרחות, איבד שיער כתוצאה מכימותרפיה וכו'. כמו כן, התהליך מתאים למי שלא יכול לעבור השתלת שיער רגילה – למשל, במידה ואין מספיק זקיקי באזור התורם. 

כמה זמן אורך טיפול של הדמיית שיער?

תהליך של השתלת שיער קעקוע אורך מספר מפגשים. לפני כל טיפול, יש להתקלח (לאחר כל טיפול לא תוכלו לשטוף את השיער מספר ימים). כל טיפול אורך מספר שעות, בין ארבע לחמש שעות, ומספר הטיפולים תלוי באופי הטיפול, כאשר בין טיפול לטיפול יש להמתין מספר שבועות.

בתקופה שבין הטיפולים, עדיף לא לשחות, לא להיכנס לסאונה, וכן לא להתקלח במים רותחים. כמו כן, מומלץ לא לחשוף את הקרקפת לשמש בימים שאחרי כל טיפול. 

המחיר של השתלת שיער קעקוע תלוי באופי הטיפול ובשטח הטיפול. 

האם יש סיכונים בהשתלת שיער קעקוע?

כמו כל טיפול רפואי, יש כמה סיכונים שכדאי להכיר. אמנם לא מדובר פה על קעקוע "אמיתי" (דיו של קעקוע אמיתי נכנס עמוק יותר לעור, ומוחדר באמצעות מחט עבה יותר), אך טיפול כמו הדמיית שיער עדיין מגיע עם סיכונים כמו אלרגיות וזיהומים.

אבל הדבר הכי חשוב שצריך לתת עליו את הדעת הוא שאין צורך בהכשרה פורמלית כדי לבצע את הטיפול הזה – לכן, זה חשוב מאוד(!) לבחור במקעקע מנוסה, עם הכשרה, ניסיון ותעודות, ואחרי שקיבלתם המלצות והתרשמתם. יש לוודא שהמקום סטרילי ונקי, וכן שהמחטים מתחלפים ממטופל למטופל. 

ההבדל בין הדמיית שיער להשתלת שיער

את ההבדל בין שני התהליכים האלו אפשר למצוא כבר בכותרת: הדמיית שיער היא הדמייה; לא מדובר על שיער אמיתי, אלא רק אשליה של שיער כזה, ומדובר על פתרון אסתטי לכל דבר, שדוהה עם השנים. 

השתלת שיער, לעומת זאת, היא השתלה של שיער אמיתי, השייך לכם, שפותר את בעיית ההתקרחות מהשורש ולטווח הארוך. השתלת שיער היא תהליך חודרני יותר, שכן מדובר על ניתוח מקומי לכל דבר, במהלכו לוקחים זקיקי שיער ומבצעים השתלה שלהם.

הבחירה בין שתי האופציות תלויה בכם, בפיתרון שאתם רוצים להשיג, בהיסטוריה הרפואית שלכם וכדומה!

עוד כתבות על השתלת שיער