סובלים מהתקרחות במפרצים? הפיתרון לבעיה הגברית הנפוצה!

גברים רבים סובלים מהתקרחות במפרצים, שיכולה להתחיל כבר בגיל צעיר. הנשירה במפרצים היא השלב הראשון של התקרחות, כאשר קו השיער נסוג לאחור, וקרחות מופיעות בצדי הראש ויוצרים מפרצים. מפרצים יכולים ליצור מראה מבוגר או מראה שאינו שלם ולהוריד את הביטחון העצמי והדימוי העצמי, ולכן גברים מעוניינים לטפל בבעיה. 

 

אחת הדרכים לטיפול אפקטיבי, יעיל ומהיר בבעיה היא באמצעות השתלת שיער במפרצים. מה זה אומר השתלת שיער במפרצים, איך מתבצע התהליך והיכן כדאי לעשות אותו? אנחנו כאן עם כל הפרטים החשובים.

תהליך השתלת שיער במפרצים

השתלת שיער במפרצים תאפשר לכם לטפל בבעיה בצורה הטובה ביותר – על ידי השתלה של זקיקי שיערה בריאים וחזקים באזור המפרצים! בתהליך של השתלת שיער כזו, עושים שימוש בשיטת השתלה מתקדמת (לרוב, FUE או DHI), במהלכה קוצרים זקיקים בריאים מאזור הראש האחורי באמצעות להב דקיקה. לאחר מכן, בהתאם לשיטה שבחרתם עם הרופא, פותחים את ערוצי ההשתלה במפרצים ושותלים בהם את הזקיקים הבריאים. את כל התהליך הזה מבצעים ביום אחד ובתוך מספר שעות, תחת הרדמה מקומית. כמובן, לפני הניתוח עצמו, יש לתכנן כיצד ייראה קו השיער וכיצד למלא את המפרצים; התכנון חייב להיעשות על ידי רופא מומחה, ששייך לאיגוד השתלת השיער. 

האם יש תופעות לוואי להשתלת שיער במפרצים?

השתלת שיער היא לא ניתוח מסוכן, ולמעשה כבר למחרת היום תוכלו לשוב לשגרה, עם מספר הגבלות. תצטרכו לטפל במפרצים בהתאם להוראות הרופא, עם תכשירים מיוחדים שיחטאו את האזור, ויהיה עליכם להימנע מספורט (ומכל פעילות שעלולה לגרום להזעה). ככל שהזמן יעבור, ההגבלות האלו יצומצמו, ובתוך מספר חודשים אתם תזכו לשיער חדש ובריא באזור המפרצים. מבחינת תופעות לוואי, אתם עלולים לחוש נפיחות, עקצוץ ואדמומיות בימים הראשונים שאחרי הניתוח. התופעות האלו צריכות להיעלם כעבור מספר ימים.

האם התהליך הוא חד פעמי?

התשובה היא כן! ברגע שאתם מבצעים את ההשתלה, עליכם לחכות מספר חודשים (לרוב, עד שנה), והשיער יתחיל לצמוח. זקיקי השיערה ששותלים הם זקיקים מאזור אחורי הראש, אזור שלא נוטה להקריח כלל. לכן, ברגע שלוקחים את זקיקי השיער החזקים האלו ושותלים אותם באזור המפרצים, גם האזור הזה לא יקריח. מדובר על טיפול חד פעמי עם תוצאות לטווח הארוך.

השתלת שיער במפרצים בטורקיה

כשחושבים על השתלת שיער, בין אם במפרצים ובין אם בקרקפת כולה או בשפם, בזקן וכו', מומלץ לשקול השתלת שיער בטורקיה. יש לכך מספר סיבות. קודם כל, המחיר בטורקיה הוא זול משמעותית מהמחיר בארץ, ואין לו תחרות. אבל כמובן, מחיר הוא לא הכל כשחושבים על פעילות כירורגית חודרנית; לכן, חשוב גם לדעת שהרופאים בטורקיה הם רופאים מהמנוסים בעולם, וטורקיה נחשבת למעצמה בכל הקשור להשתלות שיער (בניגוד לישראל, בה השתלות שיער נחשבות נישתיות). כשמשלבים את המחיר הזול עם המקצועיות והניסיון, מבינים שטורקיה היא היעד הטוב ביותר להשתלת שיער. לזה תוסיפו את הקירבה לישראל, מחיר הטיסה הזול והאפשרויות לחבילה מקיפה, ותקבלו את האופציה הטובה ביותר להשתלת שיער במפרצים.

עוד כתבות על השתלת שיער