השתלת זקן בטורקיה

אצלינו תקבלו את ההמלצות הכי בטוחות לרופאים הכי אמינים

כשחושבים על השתלת שיער, לרוב המחשבה הראשונית שלנו נזרקת ישר להשתלת שיער ראש, על הקרקפת. אבל למעשה יש עוד אפשרויות להשתלת שיער – ואחת מהן היא השתלת זקן. השתלת זקן מיועדת לגברים שמעוניינים בזקן שופע, אך אינם מצליחים לגדל כזה בעצמם. 

מה זו השתלת זקן?

עבור גברים רבים זה לא כל כך פשוט לגדל זקן, והרבה פעמים השיער באזור הזקן אינו אחיד, או לחילופין הגנים לא מאפשרים צמיחה שופעת של זקן. כמו כן, ישנם גברים רבים שמבצעים השתלת זקן כדי לכסות צלקות. במקרים כאלו, ובדיוק כמו השתלת שיער ראש, ניתן לקחת זקיקי שיער בריאים מחלק אחר של הגוף, ולשתול אותו באזור הלסת ובכל מקום בו אנחנו מעוניינים בזקן שופע!

השתלת זקן בטורקיה

השלבים בהשתלת זקן בטורקיה

איך עובד תהליך של השתלת זקן? בדיוק כמו השתלת שיער רגילה, בשלב הראשון הד"ר יסתכל על העור שלכם, יבדוק את גדילת השיער, ויבין האם אתם מועמדים מתאימים לתהליך. כמו כן, הוא ייבחן את האזור התורם ואת כמות הזקיקים שניתן לקחת ממנו. חשוב לבחור ברופא מנוסה ומומלץ בתחום השתלת הזקנים – מדובר על עבודת תכנון מדויקת, ובעת הניתוח על הרופא לשתול את הזקיקים בכיוון הנכון ובמיקום המדויק.

בדיוק כמו השתלת שיער ראש, יש כמה שיטות המאפשרות השתלת זקן:

  • שיטת FUE השיטה המתקדמת להשתלת שיער, באמצעותה קוצרים זקיקי שיער אחד-אחד מהאזור התורם. לאחר מכן פותחים את ערוצי ההשתלה באזור הזקן באמצעות להבים זעירים, ובשלב האחרון שותלים את הזקיקים שקצרנו. זה נשמע כואב אך התהליך כולו בהרדמה, אינו כואב, אינו משאיר צלקות ונחשב לטיפול מתקדם.
  • שיטת DHI שיטה בסגנון של שיטת FUE המתקדמת, שעושה שימוש בכלי רפואי דמוי עט, אליו מזינים את הזקיקים שחולצו ובאמצעותו משתילים את הזקיקים באזור הזקן. השיטה הזו למעשה מייתרת את שלב פתיחת ערוצי ההשתלה באמצעות הלהבים. השיטה נחשבת מדויקת ואיכותית, אך אורכת זמן ארוך מאוד, ולכן מצוינת להשתלה באזורים קטנים – כמו השתלת זקן.
  • שיטת FUT השיטה הבאה היא שיטה פחות מתקדמת ויותר מיושנת. במסגרת השיטה הזו, רופא מנתח יחתוך חתיכה מאחורי הראש, וממנה יקצור את הזקיקים. השיטה הזו מותירה צלקת, נחשבת מיושנת אך זולה יותר.

לא משנה באיזו שיטה בחרתם, במהלך ההשתלה יקצרו כמה מאות או אלפי זקיקים (כתלות במצב ובצורך) וישתלו אותם באזור הלסת. לרוב, את הזקיקים לוקחים מהאזור התורם – אחורי הראש, היכן שיש זקיקים חזקים ושופעים שלא מועדים להתקרחות.

יתרונות וחסרונות של השתלת זקן בטורקיה

יש כמה יתרונות משמעותיים להשתלת זקן:

  • שליטה – ניתן לבחור בדיוק את מראה הזקן שאתם רוצים. מומלץ להסתכל על תמונות שונות של זקנים, להגיע עם התמונה הנבחרת לקליניקה ולבקש בדיוק את הזקן שאתם מעוניינים בו. כמובן, תוכלו לשנות את מראה הזקן ככל שתרצו אחרי ההשתלה – ברגע שהזקיקים נמצאים שם, הזקן שלכם יגדל כמו כל זקן אחר.
  • כאב מינימלי – החתכים שיוצרים באזור הם חתכים זעירים, וההליך עצמו כמעט ולא כואב בכלל, בזכות ההרדמה המקומית.
  • זמן החלמה – מיד אחרי סיום ההשתלה תוכלו לחזור לשגרה – יכול להיות שתחוו קצת אדמומיות ונפיחות, אך זה יעבור במהרה וניתן לקחת כדורים לכאבים. כעבור שבוע הזקיקים המושתלים יינשרו (לא לדאוג, זה טבעי!), וכעבור מספר חודשים יתחילו לצמוח מחדש כזקן, כאשר כעבור שנה וחצי התהליך יסתיים ושיער הזקן כבר יהיה שופע וחזק.

 

כמו כל דבר, יש גם מעט חסרונות. אם תבחרו בשיטה כמו FUT, עלולה להיווצר צלקת באזור התורם – אחורי הראש. כמו כן, כמו כל ניתוח רפואי, ישנם סיכונים מסוימים כמו זיהומים או דלקות, ובמקרים קיצוניים הזקיקים לא ייטמעו כמו שצריך, ויהיה צורך בהשתלה נוספת. לבסוף, המחיר של השתלת זקן הוא לא זול – אבל השתלת זקן בטורקיה יכולה להשתלם לכם, תוך שאתם זוכים לטיפול מהרופאים המנוסים בעולם בתחום השתלת השיער. 

לפני ואחרי השתלת שיער זקן בטורקיה – מהן ההגבלות?

לפני השתלת שיער, יהיה עליכם להימנע מלקחת תרופות מסוימות, לעשן, לשתות אלכוהול או קפאין. חלק מההגבלות הן רק ביום הניתוח עצמו (כמו שתיית קפה, שכן קפאין יכול לגרום לדימום ורגישות מוגברת), וחלק צריך להתחיל כבר עשרה ימים לפני ההליך.

לאחר השתלת השיער אתם עלולים לסבול מכמה תופעות לוואי קטנות ולא מסוכנות כמו נפיחות, רגישות, אדמומיות וחתכים קטנים באזור הזקן. אם התופעות מחמירות, יש לפנות לרופא, אחרת הן אמורות לעבור כעבור מספר שעות או ימים. ניתן לחזור להתגלח כבר עשרה ימים אחרי הטיפול.

הרופא גם ינחה אתכם כיצד לטפל באזור – יכול להיות שתצטרכו להשתמש בתכשירים אנטיביוטיים לחיטוי האזור התורם והנתרם, ויהיה עליכם להימנע כמה ימים מעישון, הזעה וכן גירוד באזור הניתוח. יש להקשיב להנחיות הרופא באדיקות – כך תבטיחו את הטעמות הזקיקים בצורה הטובה ביותר!

שאלות ותשובות על השתלת זקן

כל היופי בהשתלת זקן הוא שאת הזקן החדש שלכם ירכיב שיער ששייך לכם – כך שהתוצאה הכי טבעית שהיא יכולה להיות! לרוב, השיער יגיע מהקרקפת שלכם או מאזור אחורי הראש, היכן שזקיקי השיערה הם החזקים ביותר ודומים לזה של הזקן. כך מונעים גם בעיות של צבע הזקן, עקביות וטקסטורה.

כל עוד יש לכם שיער בריא בקרקפת או באזור אחר שיכול לתפקד כאזור תורם, תוכלו לעשות השתלת זקן. 

השתלת זקן מלאה יכולה לקחת עד שמונה שעות, אך לפעמים זה גם הרבה פחות – תלוי בסיטואציה.

כמו בכל ניתוח, יש סיכונים כמו זיהומים, דימום ודלקות, אך הסיבוכים האלו נחשבים נדירים. כמו כן, במקרים מסוימים יכולה להיווצר צלקת, בעיקר בשיטת FUT. לבסוף, כדי לוודא שהתוצאה היא כמו שחלמתם עליה, יש לבחור ברופא מנוסה ולתאם ציפיות – חשוב שהרופא יסביר לכם בדיוק כיצד הולכת להיראות התוצאה, כדי שלא תהיו מופתעים.

אחד הדברים החשובים ביותר בהשתלת זקן – ובכל השתלה, לצורך העניין – הוא בחירה ברופא המנתח. חשוב לבחור ברופא מקצועי ומנוסה, שהתנסה לא מעט בהשתלת זקן (ולא רק בהשתלת שיער ראש). רופא מנוסה ידע כיצד לשתול את הזקיקים וכך ליצור מראה טבעי ונכון לכם, וכן יימנע סיכונים. כדי לבחור ברופא הנכון, יש לקרוא המלצות, להסתכל על תמונות 'לפני' ו-'אחרי', וכן לוודא שהרופא שייך לאיגוד השתלת השיער. 

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:

שירותים נוספים

תמיד חלמת על זקן שופע? לצערנו, לא תמיד הגנים מאפשרים זאת. עם השתלת זקן תוכלו לעבור תהליך מהיר, נטול כאבים ועם החלמה מהירה, בסופו תזכו לזקן מרשים כמו שתמיד רציתם!

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.