השתלת שיער בטורקיה לגברים

גברים והתקרחות – כמה כאב לב יש בשתי המילים האלו! למעשה, אחד מתוך ארבעה גברים יחווה התקרחות עוד בתחילת שנות ה-20 לחייו, וכשמגיעים לגילאי ה-40, כבר מחצית מהגברים יחוו התקרחות. הרבה פעמים התקרחות מביאה למועקה, חוסר ביטחון ותסכול, וגברים רבים מנסים תכשירים, ויטמינים ואינסוף "הבטחות קסם" להשבת השיער. אבל למעשה להתקרחות יש פתרון יעיל עיקרי שיחזיר לכם את השיער השופע – השתלת שיער.

מהי בעצם ההתקרחות ואיך עובדת השתלת שיער?

במצב רגיל, שיערה צומחת כסנטימטר אחד בחודש. אצל גברים שמתקרחים השיער צומח הרבה יותר לאט, והשיערה הרבה יותר דקיקה ובהירה, ובשלב מסוים היא מפסיקה לצמוח לחלוטין. עם הזמן התהליך הזה מתפשט מצדי הרקות לכל הקרקפת, ונוצרת ההתקרחות. 

יש סיבות מגוונות להתקרחות. הרבה פעמים הנטייה היא נטייה גנטית והורמונלית, אך התקרחות יכולה להיגרם גם ממצבים נפשיים של לחץ וסטרס קבוע ואפילו מתזונה לקויה. כמובן, גם הזדקנות משפיעה על תהליך ההתקרחות, שכן היא מגבירה את נשירת השיער.

לרוב, תהליך ההתקרחות מתחיל בקדמת הראש, לצדדים ומשם אחורה. ובכל זאת, גם במצב של התקרחות, האזור שכמעט אף פעם לא נושר (או נושר רק בשלב הרבה יותר מאוחר בהתקרחות) הוא שיער העורף, השער שמאחורי הראש. השיער הזה חשוב – כי הוא הבסיס להשתלת השיער.

בתהליך של השתלת שיער, מוציאים זקיקים מאזור העורף הפורה, ומשתילים אותם באזורים המתקרחים. התוצאה? באזור הקדמי של הראש צומחות שיערות חדשות, חזקות, כאלו שלא ינשרו! מדובר על תהליך מדהים, מתקדם וחדשני, שגברים בכל רחבי העולם עוברים יום יום – ורבים מהם עוברים אותו בטורקיה!

למה טורקיה להשתלת שיער?

הסיבה שטורקיה הפכה לשם נרדף להשתלת שיער לגברים היא שטורקיה היא מעצמת השתלות השיער הגדולה בעולם. באיסטנבול בלבד יש יותר משלוש מאות מרפאות להשתלת שיער(!) המשרתות טורקיים וכן גברים מכל רחבי העולם שרוצים להשיב את השיער השופע. 

הרופאים בטורקיה הם רופאים מומחים וחברי איגוד השתלת השיער העולמי (ISHRS) והקליניקות איכותיות, ולצד כל היתרונות האלו, גם המחירים הם זולים מאוד (ובאופן משמעותי זולים יותר מהמחירים בארץ!), מה שהופך את טורקיה ליעד פופולרי להשתלות שיער. 

תהליך השתלת שיער בשיטות המתקדמות ביותר

בעבר היו חששות מסוימים הנוגעים להשתלות – ההשתלה הייתה נראית מלאכותית, וכן לעתים קרובות היו נוצרות צלקות שקשה להסתיר. היום המצב הוא שונה לחלוטין; עם התקדמות הטכנולוגיה נוצרו שיטות חדשות להשתלת שיער, עם תוצאות טבעיות, ללא צלקות ובתכנון מדויק לפי כל מטופל ומטופל.

השיטה המרכזית נקראת שיטת FUE. שיטה זו נערכת בשלושה שלבים: בשלב הראשון קוצרים זקיקים מאחורי הראש; הקצירה צריכה להיעשות בחכמה ובתפזורת, כדי לא ליצור קרחות או דלילות באחורי הראש. בשלב שני פותחים את ערוצי ההשתלה בקדמת הראש, באמצעות להבים זעירים וחדשניים. בשלב השלישי שותלים את הזקיקים הקצורים בערוצים שנפתחו. שיטה נוספת היא שיטת DHI – השיטה הזו מאחדת בין שלב שתיים ושלוש; באמצעות עט מיוחד, היא גם פותחת את הערוץ וגם משתילה את הזקיק. 

שיטה שלישית היא שיטת FUT, שיטה פחות מתקדמת, במהלכה מוציאים רצועה מאחורי הראש וממנה קוצרים את הזקיקים. השיטה הזו יוצרת צלקות ומאפשרת תכנון פחות אופטימלי של ההשתלה.

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

תכנון נכון של ההשתלה

כל התהליך הזה לא קורה כך סתם ובאקראיות;  עוד בפגישת הייעוץ הראשונה, הרופא יבדוק את דפוס ההתקרחות באמצעות מכשיר מיוחד וכן יבחן את ההיסטוריה הרפואית. המטרה שלו היא להעריך את הזקיקים וכמה שיערות כל זקיק מפיק, וכן לתאם ציפיות עם המטופל. 

 

רופא מקצועי מתכנן היטב היכן ישתיל כל זקיק לפי אופי הזקיק (ישנם זקיקי 'סינגל' המכילים שיערה אחת, זקיקי 'דאבל' שמכילים שתי שיערות וכו'), במטרה ליצור שיער צפוף וטבעי. כמו כן, הרופא מתאים את קו השיער לגיל וכן למבנה הפנים של המטופל, במטרה ליצור מראה טבעי ככל האפשר.

 

הרופא יבצע תכנון של פיזור הזקיקים על פני שלושת אזורי ההשתלה – קו השיער וקדמת הראש, האזור האמצעי וכן אזור הכתר או ה'קודקוד' של הראש. הרופא יחליט כמה צפוף לעשות כל חלק, אילו זקיקים לשתול בכל חלק וכדומה.

 

ככל שתבחרו ברופא מנוסה יותר, הוא ידע כיצד להתאים את הצפיפות ולפזר את הזקיקים באופן אופטימלי. שימו לב – את ההשתלה עצמה יכול לבצע גם טכנאי, אבל התכנון חייב להיעשות על ידי רופא מקצועי ומנוסה השייך לאיגוד!

האם כל גבר יכול לעשות השתלת שיער?

התשובה היא לא תמיד. לצערנו לא כל גבר יכול לבצע את התהליך, אלא רק גברים שיש להם כמות יפה ומספקת של שיער בחלק האחורי של ראשם/בצידי הראש. כמו שכבר הזכרנו, את הזקיקים האלו לוקחים ומשתילים בקדמת הראש.

לרוב, לא משנה כמה שיער אבד באזור הראש הקדמי, אצל רוב הגברים יש כמות יפה של שיער באחורי הראש, שמספיקה להשתלה. ובכל זאת, גברים שיש להם ממש מעט שיער באחורי הראש, לא יוכלו לבצע את תהליך ההשתלה. אם יש לכם ספק, תמיד כדאי לבקש דעה מקצועית מרופא, שיעריך את המצב ויחליט האם אתם מתאימים או לא מתאימים לטיפול, לפי אופי ההתקרחות ומצב הזקיקים.

לעתים ניתן לקחת זקיקי שיערה גם מהזקן או משיער ספציפי בחזה; לא ניתן לקחת שיער ממקומות אחרים בגוף או מאנשים אחרים, שכן הגוף יתנגד להשתלה ואף עשוי להילחם בה, מה שיכול להיות מסוכן. 

מה לגבי השתלת זקן?

בשנים האחרונות השתלת שיער נוספת הפכה פופולרית עבור גברים – השתלת זקן. גברים רבים רוצים להצטרף לטרנד הזקן השופע אך לא מצליחים לגדל אחד כזה; במקרים כאלו, ניתן לבצע השתלת זקן באופן דומה להשתלת שיער ראש. לוקחים זקיקי שיער בריא מאחורי הראש (ובמקרה הזה ניתן גם מחלקים אחרים בגוף), ושותלים באזור הזקן בשיטה מתקדמת, ללא צלקות. 

השתלת שיער בטורקיה לגברים - הדרך לזכות בשיער שופע!

השתלת שיער היא הדרך האופטימלית להשיב את השיער השופע שלכם ולזכות לנעורים, לביטחון עצמי ולדימוי עצמי גובה. בטורקיה תוכלו לעבור תחת ידם של הרופאים המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום, וכן לזכות למחירים נוחים שלא ירוקנו את הכיס.

אם אתם מרגישים שהגיע הזמן להשקיע בעצמכם ולהפסיק להתבאס מהקרחת על הראש, השתלת שיער בטורקיה היא הפתרון שלכם!