השתלת שיער בטורקיה מחיר

השתלת שיער בטורקיה היא חלומם של אנשים רבים, שסובלים מהתקרחות ודלילות בשיער. ואכן, השתלת שיער נשמעת כמו חלום – אחרי סשן טיפולים אחד וכמה חודשי המתנה, תזכו לשיער צפוף, שופע ובריא, ותחזירו את מראה הנעורים שהלך עם השנים. 

 

אבל השאלה הגדולה שכולם שואלים את עצמם היא בעצם כמה עולה השתלת שיער בטורקיה?! זה הזמן להבין כיצד שוק ההשתלות עובד, במה תלוי מחיר ההשתלה, וממה צריך להיזהר רגע לפני שאתם בוחרים רופא וקליניקה!

מה משפיע על המחיר של השתלת שיער?

המחיר יכול להשתנות מאדם לאדם בהתאם למצבו, ויכולים להיות הפרשים של כמה אלפי שקלים אצל אותו הרופא ובאותה הקליניקה בגלל המצב השונה מאדם לאדם. 

יש כמה פקטורים המשפיעים על המחיר שכדאי להכיר:

  • כמות הזקיקים – לרוב מה שמשפיע על מחיר ההשתלה הוא כמות הזקיקים שמוציאים מאחורי הראש. ככל שכמות הזקיקים גדולה יותר, כך התהליך ארוך יותר והמחיר גבוה יותר, אך התוצאה טובה יותר – שכן יותר זקיקים יושתלו באזור הקרחת ויצמחו לשיער שופע ובריא.לכל אדם ניתן להוציא כמות שונה של זקיקים בהתאם למצבו.
  • שיטת הטיפול – שיטת הטיפול משפיעה משמעותית על המחיר. שיטות ישנות יותר יהיו זולות יותר, בעוד השיטות החדשניות מחירן גבוה יותר. אבל לדעתנו, אין פה שאלה – אם החלטתם לעשות השתלת שיער, אתם צריכים ללכת על הטוב ביותר ולוודא שהתוצאה תהיה אופטימלית, וזה יקרה רק באמצעות השיטות החדשניות והמתקדמות.
  • החבילה המקיפה – הרבה פעם להשתלת שיער בטורקיה מחיר שיכול לכלול גם את החבילה מסביב, כלומר הטיסות, בית המלון, נהג פרטי וכן נציג מקומי וכל מה שצריך בדרך להשתלה ובחזרה. לכן, כדאי לשים לב האם המחיר כולל רק את הטיפול עצמו, או גם את כל מה שמסביב, מה שיכול להוריד מכם "כאבי ראש" לוגיסטיים.
  • תרופות ותכשירים – לעתים המחיר יכלול גם את התרופות והתכשירים שתצטרכו להשתמש בהם לאחר ההשתלה. חשוב להבין האם המחיר כולל זאת, או שתצטרכו לרכוש את התכשירים בנפרד.

כמובן, גם הקליניקה משחקת תפקיד!

מעבר לכל הנתונים שהצגנו, כנראה שהפקטור החשוב ביותר הוא הקליניקה והרופא המטפל. לצערנו, לא חסרים בשוק השתלות השיער כל מיני שרלטנים או חובבים שמספקים מחירים נמוכים מאוד – ותוצאות בהתאם. לכן, אסור להתפתות לכל מיני מחירים זולים שמוצעים לכם, או הבטחות שווא לגבי מספר זקיקים שאינו הגיוני; כמו שאומר הפתגם הידוע, זול עולה ביוקר.  

 

אם קיבלתם מחיר זול במיוחד, סיכוי גבוה שאתם נעקצים או מתפשרים על דברים חשובים – בין אם על הצוות הרפואי שהוא חסר הכשרה (למשל, הרבה פליטים מסוריה בשכר נמוך מאוד מועסקים כטכנאים לא מנוסים), בין אם לא יהיה פיקוח של רופא ובין אם הטיפול עצמו לא ייערך בבית חולים אלא במרכז רפואי או קליניקה. 

 

תמיד תמיד חשוב לחפש אחר המלצות, ולוודא שהרופא שייך לאיגוד השתלת השיער (ISHRS), שההשתלה נעשית אך ורק בבית חולים (ולא במרכז רפואי ש"מתחפש" לבית חולים), ושהתרשמתם לטובה מהרופא ומהמקום. לפני שאתם בוחרים את המקום המתאים, מומלץ לעשות השוואה בין מספר מקומות, ולהתרשם מהמלצות מכמה רופאים שונים. 

אוקיי, אז כמה עולה השתלת שיער בטורקיה?

ועכשיו מגיעים לנתונים החשובים: בטורקיה תשלמו בין 2.5-3.5 יורו על כל זקיק שיערה שיושתל לכם. זה אומר שהמחיר הממוצע שתשלמו ינוע בין 8,000-15,000 ש"ח בלבד – ולרוב מדובר על מחיר עם חבילה מקיפה וכוללת. 

מחיר שעולה על 20,000 שקלים צריך להדליק לכם נורה אדומה ויכול להיות שעובדים עליכם; מחיר בסביבות ה6,000-7,000 ש"ח ומטה – גם הוא צריך להדליק נורה אדומה, כפי שדיברנו בפסקה הקודמת.

למה להשתלת שיער בטורקיה מחיר יקר?

השתלת שיער נחשבת לפרוצדורה יקרה יחסית, בעיקר אם משווים אותה לטיפולים קוסמטיים אחרים. הסיבה שהמחיר לא ממש זול הוא שהפרוצדורה לא פשוטה כלל, ואורכת שעות ארוכות. 

קודם כל, נעשה התכנון של השיער החדש, תכנון שצריך להיעשות במקצועיות וקפדנות על ידי רופא מומחה. לאחר מכן מתרחש תהליך ההשתלה, שמתבצע בשלושה שלבים – הוצאת זקיקים מאחורי הראש, יצירת ערוצי השתלה בקרקפת הקירחת או הדלילה, והשתלת הזקיקים. 

בשיטות החדשניות (DUI ו-FUE) התהליך הזה לוקח זמן רב – מספר שעות בסשן –  עושה שימוש בלהבים מיוחדים ובטכניקות ייחודיות שמונעות צלקות ותופעות לוואי אחרות, ומספק תוצאות הרבה יותר איכותיות, ומכאן גם מחירו הגבוה יחסית. אך כמובן, התוצאה בהתאם – השתלת שיער בטורקיה בשיטות אלו מבטיחה תוצאות מדהימות!

שימו לב, השתלות שיער בטורקיה הן מהזולות ביותר באזור המזרח התיכון, ובמקביל טורקיה נחשבת למעצמת השתלות שיער – ולכן היא מקום אופטימלי לבצע את התהליך מכל הכיוונים!

ומה המחיר של השתלת שיער בארץ?

בארץ המחירים הרבה יותר גבוהים ממקומות כמו טורקיה או יוון, והמחירים מתחילים רק מ12-13 אלף ש"ח ומגיעים לכמה עשרות אלפי שקלים. יש לכך כמה סיבות; קודם כל, כמו שכולנו יודעים, ישראל היא מדינה יקרה, איך שלא נסתכל על זה. מעבר לזה, בישראל את ההשתלה עצמה מחויב לעשות רופא, שעובד במשך שעות ארוכות, ולא טכנאי מומחה. זה אמנם נשמע טוב על הנייר – שרופא מבצע את כל התהליך – אבל אתם תצטרכו לשלם על כל השעות שהרופא משקיע בכם, במקום שאת התהליך יבצע עבורכם טכנאי מומחה שעשה כבר אינספור השתלות ופועל כמובן תחת הוראותיו הקפדניות של הרופא המומחה. 

חשוב גם לדעת שהרופאים בארץ להשתלות שיער הם הרבה פעמים פחות מיומנים ומנוסים. טורקיה נחשבת למעצמה בתחום השתלות השיער ורק באיסטנבול מבוצעות יותר מאלף השתלות באופן יומיומי, והרופאים שלה ידועים בכל העולם!

אז נכון, זה הרבה יותר קל ונוח, זה קרוב לבית והרופאים מדברים עברית, אבל גם מבחינת מחיר וגם מבחינת ניסיון ותוצאות – עדיף לעלות על מטוס, ולעבור את ההליך בטורקיה!

תוכן עניינים

עוד כתבות על השתלת שיער