השתלת שיער בטורקיה לנשים

כמעט כל הנשים צמאות לשיער שופע, מלא וחזק, אך הרבה פעמים נוצר התהליך ההפוך – נשים רבות סובלות משיער דליל, דק ושברירי, וכן ישנן נשים הסובלות מהתקרחות של ממש, על אף שהיא נחשבת לתופעה גברית בעיקרה. התקרחות נשית פוגעת באופן מהותי בביטחון העצמי ובדימוי העצמי, ונשים רבות חוות תסכול רב ולא יודעות כיצד להתמודד עם הגזרה. 

 

ובכן, השתלת שיער לגברים הפכה להיות פופולרית מאוד, אך למעשה גם נשים יכולות ליהנות – ונהנות –  מההתפתחות הטכנולוגית המדהימה בשוק הקוסמטי, ועוברות השתלת שיער בטורקיה.

 

מה אתן צריכות לדעת על התהליך? אנחנו פה עם כל הפרטים החשובים!

שיער דליל והתקרחות אצל נשים

שיער דליל, נושר ושברירי ואף התקרחות של ממש היא תופעה לא פשוטה איתה מתמודדות נשים רבות. הסיבות לדלילות השיער הן רבות ומגוונות – ממחלות הגורמות להיחלשות הזקיקים, דרך גנטיקה ועד בעיות הורמונים (הרבה פעמים נשים אחרי הריון סובלות מנשירה קשה).

 

נשירה ודלילות הנגרמות מהורמונים לרוב נפתרות כאשר המצב שב לשגרה או באמצעות איזון של ההורמונים. אבל כשמדברים על התקרחות שנגרמת מסיבות רפואיות כמו אלופציה אנדרוגנטית ("התקרחות גברית") שמתרחשת גם אצל נשים, המצב הוא לרוב בלתי הפיך, ואובדן השיער ילך ויתפרש על פני הקרקפת ככל שיעבור הזמן. לכן, השתלת שיער היא האופציה הטובה ביותר לנשים החוות בעיות מסוג זה. 

 

אצל גברים לרוב ההתקרחות נעשית בצורה "מסודרת" – מקו השיער ואחורה. לעומת זאת, אצל נשים, ההתקרחות יכולה להתרחש בכל מקום על הראש בלי סדר מסוים, והשיער הופך דליל ושביר. לכן, קל יותר להסתיר את ההתקרחות בהתחלה, אך בהמשך סביר כי תחמיר, וקרחות יתחילו לבצבץ ולהופיע. 

השתלת שיער בטורקיה לנשים

השתלת שיער מאפשרת לנשים להשיב את שיערן הטבעי. לא מדובר על פיאה, לא על תוספות, אלא על השיער שלכן ממש, שמושתל במקומות בהם הוא חסר. בדיוק כמו גברים, גם לנשים מומלץ לעבור השתלת שיער בטורקיה. יש לכך שתי סיבות עיקריות:

  • המחיר – בראש ובראשונה מדובר על המחיר הזול ביותר באזור המזרח התיכון ואולי בכלל. טורקיה מציעה מחירים מצוינים להשתלות שיער, נמוכים באלפי שקלים מהמחירים בארץ גם אם מחשיבים את הטיסה ואת בית המלון, ולכן אנשים רבים בוחרים לעבור את ההליך שם.
  • המקצועיות – טורקיה נחשבת למעצמה בתחום השתלות השיער, ואנשים מגיעים אליה מכל רחבי העולם במטרה לעבור את תהליך ההשתלה. בטורקיה תמצאו רופאים מומחים שמבצעים אינספור השתלות מדי שבוע, ויש כמה מאות קליניקות מקצועיות ומנוסות שיודעות להתמודד עם כל בעיית התקרחות. בישראל, לעומת זאת, תהליך ההשתלה הוא לא מאוד נפוץ ולכן הרופאים פחות מנוסים ומקצועיים. כשמוסיפים לזה את המחיר היקר, מבינים שעדיף ללכת על בטוח ולתפוס טיסה לטורקיה.

חשוב להגיד – אמנם בטורקיה תמצאו כמה מהמרפאות הטובות והמנוסות ביותר, אך יש גם הרבה מקומות חובבניים שצריך להיזהר מפניהם. חשוב לבחור מרפאה מוכחת, מומלצת, שרופאיה שייכים לאיגוד השתלות השיער. אם המחיר נמוך באופן מחשיד, המקום והרופא לא מוכרים – מומלץ להיזהר, גם אם הקליניקה עצמה נראית מעולה! 

כמו כן, הרופא צריך להיות מומחה בסוג השיער שלכן, לדעת כיצד לפזר את הזקיקים בצורה הנכונה ולשתול בזוויות המתאימות, וחשוב להבין את הטכניקה והטכנולוגיה בהן הוא משתמש. כדאי להסתכל גם בתמונות של מטופלות ולראות האם אתן מתרשמות מהתוצאות.

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

השתלת שיער לנשים - מה ההבדל בין גברים לנשים?

השתלת שיער הפכה לתופעה הרבה יותר נפוצה דווקא אצל גברים, אבל יותר ויותר נשים מבינות שיש להן פתרון מדהים עבור התקרחות או דלילות, ומגיעות גם הן לטורקיה כדי לעבור תהליך השתלה ולזכות לשיער מלא וזוהר.

שיטת ההשתלה היא זהה בין גברים לנשים – גם במקרה של נשים, אפשר לבחור בשיטת השתלה כמו FUT (השיטה המיושנת) או שיטות חדשניות כמו FUE או DHI, בהן קוצרים זקיקים מהעורף ומשתילים אותם באזורים המתקרחים.

ההבדל נטוע בתכנון ההשתלה. כפי שכבר הזכרנו, ההתקרחות אצל נשים היא מפוזרת יותר, ויכולה להתקיים בכל אזור הקרקפת העליון ובאזור הכתר. כשמתכננים את ההשתלה, חייבים לעשות אותה בדיוק ובקפדנות רבה יותר מאשר אצל גברים – צריך לתת דגש על הצפיפות בכל אזור בקרקפת, לתכנן את ההשתלה כך שלא תפגע בנפח ובמראה הטבעי של השיער, ולהבין איך למקם זקיקי "סינגל" (זקיקים המצמיחים שיערה אחת), "דאבל" (זקיקים המצמיחים שתי שיערות),"טריפל" וכו' לאורך הקרקפת בהתאם לצרכים של כל אישה. 

השתלות של סוגי שיער שונים

לכל אחת מאיתנו יש שיער שונה. לאחת יכול להיות שיער מתולתל מאוד, לשנייה חלק מאוד, לשלישית דק ולרביעית עבה ומתולתל בסגנון "אפרו". בעיקרון, ניתן לשתול כל סוג של שיער. ההבדל הוא בתכנון ההשתלה; זו הסיבה למה חשוב כל כך לבחור ברופא מנוסה, שמכיר והתמודד עם סוגי התקרחות שונים וסוגי שיער שונים, ויודע כיצד להתאים את הטיפול המדויק עבור כל מטופל ומטופל. 

 

שיער מתולתל, למשל, הוא מורכב יותר להשתלה, אך מצד שני המראה הסופי צפוף יותר, ולכן מדובר על יתרון גדול עבור מתולתלות. השיערה המתולתלת תופס הרבה נפח, ולכן התוצאה מלאה יותר.

 

שיער דק מאוד, לעומת זאת, הוא קל מאוד להשתלה; הזקיק ישר וקל להכניס אותו לערוץ. מצד שני, קשה לקבל תוצאה מושלמת – השיערה הדקה לא תופסת הרבה נפח ולכן צריך הרבה מאוד זקיקים זמינים להשתלה כדי ליצור מראה מלא.

 

שיער אפרו צפוף מאוד הוא שיער מושלם להשתלה מבחינת התוצאה הסופית – קל מאוד ליצור מראה מלא וחזק. מצד שני, מדובר על זקיקים "שובבים" ועגולים, ולא פשוט להחדיר אותם לערוץ ההשתלה, ולכן נדרש רופא מומחה ומנוסה! 

מה קורה אחרי ההשתלה?

הרבה נשים חוששות מ"היום שאחרי" בכל הנוגע להשתלות שיער, וכמה זמן עד שיוכלו לחזור לשגרה. אז מבחינה רפואית ומבחינה של ההרגשה בגוף, אין כל בעיה לחזור לשגרה אפילו כעבור יום-יומיים. עור הקרקפת עשוי להיות רגיש ולכן אתן עלולות לחוש כאבים, אך כדורים נגד כאבים יאפשרו לכן לתפקד כרגיל.

מבחינת נראות, יהיה עליכן לחבוש את הקרקפת בתחבושות למשך יום-יומיים ולנטול אנטיביוטיקה כדי למנוע זיהומים ודלקות. בבית החולים מקבלים הוראות מפרוטות כיצד לשטוף את הראש, באמצעות התכשירים המתאימים שמקבלים לאחר הטיפול או שקונים בבית המרקחת. 

כן יש מספר הגבלות שחשוב לתת עליהן את הדעת. בשבוע הראשון חשוב לישון על הגב, ולהשתמש בכרית רפואית. אין לחבוש כובע (או כל דבר אחר על הראש) וחשוב להימנע ממגע עם הקרקפת ולא לגרד אותה. כמו כן, יש להימנע מייבוש של השיער, צביעה שלו או תספורת לפחות חודש אחרי ההשתלה. בנוסף, מומלץ להימנע מספורט במשך שבועיים-שלושה. 

כעבור מספר שבועות השיער החדש ינשור. זה נורמלי ואין צורך לדאגה -הזקיקים כבר שם, והם יצמיחו שיער חדש ובריא תוך מספר חודשים!

אם את סובלת מהתקרחות שגורמת לבעיות ביטחון ודימוי עצמי נמוך, אין סיבה שתמשיכי לסבול! השתלת שיער בטורקיה אם את סובלת מהתקרחות שגורמת לבעיות ביטחון ודימוי עצמי נמוך, אין סיבה שתמשיכי לסבול!